AL-FATH US-SAKINA

KEMENANGAN ITU PASTI DAN JANJI ALLAH JUGA PASTI...JIKA KITA MENOLONG AGAMA ALLAH!

Rabu, 17 Oktober 2012

UPSR...sudah berlalu...SMA sedang berlangsung

Kelangsungan hidup diteruskan...kesyukuran dipanjatkan buat Ilahi...masih ada ruang oksigen buat diriku...Alhamdulillah..amin...

Pantas sungguh masa berlalu...post lalu di bulan Syawal...hampir 2 bulan ...mendatang sudah Zulhijjah..bulan penuh mujahadah...

Bulan menguji ketahanan fizikal,emosi dan mental...apa pun anak ku Fateh sudah berakhir UPSR..nya.
Kini si sulung (Nasyeha)..sedang berjuang dan bertempur menduduki SMA...moga kedua-duannya memperoleh kecemerlangan...amin...

Mendamai di hati..oh ..tidak...masih panjang lagi ruang perjalanan dan perjuangan yang bakal di tempuh...

Mohon pada Allah SWT ..agar kami diberi kekuatan dan ketabahan...

Ya! Allah..berilah aku kekuatan...agar aku mampu menjadi yang terbaik...sebagai ummi,isteri,anak,menantu,kakak,sahabat dan pendidik....amanah yang besar...yang ada kalanya bagai tidak termampu untuk memikulnya...

Namun semua itu adalah amanah...yang wajib aku tunaikan...agar Allah SWT terus memberikan aku kekuatan,ketabahan,kekuatan iman,kecekalan dalam aku melaksanakan amanah ini...Amin Ya Rab

Tiada ulasan:

Catat Ulasan